חפש בבלוג זה

Translate

7.7.2015

על קבלה עצמית וחיות אחרות

ההגיון הבריא שלי אומר שכולנו חיים רק פעם אחת, ולכן, מכיוון שאין "שידור חוזר" אין טעם להעביר את החיים האלה בשנאה עצמית. בסופו של יום לכולנו יש רק גוף אחד ומוטב שנחייה איתו בשלום. לעיתים אני מתפלאה לגלות עד כמה הנשים שמקיפות אותי חיות עם דימוי גוף בעייתי. נשים יפות, חכמות, אינטליגנטיות, מצחיקות ונהדרות שקמות בבוקר, מתסכלות במראה ורואות שלל בעיות שלא באמת קיימות. ואני שואלת את עצמי האם באמת הן רוצות לחיות ככה?
אז החלטתי לפצוח בסדרת פוסטים שייתנו טיפים מעשיים למי שרוצה לקבל את עצמה כמו שהיא עכשיו: באהבה, הבנה ובעיקר בסלחנות. כי אם אין אני לי, מי לי?


טיפ ראשון: לרצות ולהאמין
לרצות לחיות בשלום עם עצמך ולהאמין שזה אפשרי. זהו הטיפ החשוב ביותר שבלעדיו אין ולא תהיה קבלה עצמית. 

טיפ שני: עיניים זקנות
לא פעם ראיתי את סבתי או אימי מסתכלות בתמונות ישנות שלהן ונאנחות: "איזה יפה וצעירה הייתי". אז למה לחכות? הסתכלו בתמונות שלכן היום כאילו הייתן בנות 80 וראו את כל היופי הזה עכשיו.


טיפים נוספים בהמשך.

אני לובשת:
שמלה - 2 בחצר, 50 ש"ח
נעליים - 130 ש"ח, Scoop
שרשרת - מכאן, 7.80$
תיק - מתנה

סה"כ: כ-210 ש"ח

2 תגובות: