חפש בבלוג זה

Translate

1.5.2016

מעבדות לחירות

אז איך היה הפסח שלכן? שלי היה משהו כזה:

ג'ימבורי. ילדה מקיאה. שופינג. ילדה עם חום. גן שעשועים. ילדה צורחת. בריכה במרפסת. ילדה עם דלקת ריאות. מוקד חירום. שיחות עם רופא אונליין. אנטיביוטיקה. ילדה צורחת. ילדה צורחת. ילדה צורחת. ילד משועמם. אייפד. טלויזיה

טוב, נראה לי שהבנתן, החיים לא היו תותים בחג הזה ולכן טוב שהוא נגמר. 
אם נסתכל על הדברים הטובים שקרו בחג, הרי זה הביקור שלי אצל בילי, שהניב כמה שמלות חדשות בארון שלי, והנעליים החדשות שהזמנתי בwalk slacks :





לפני הסיכום אני רוצה לספר למי שלא עוקבת אחרי בלוג היצירת שלי שפתחתי חנות באטסי שאני מאד גאה בה. לכבוד הפתיחה יש הטבה לכל עוקבות הבלוג. פרטים נוספים: כאן

והנה הפרטים:
נעליים - 250 ש"ח, walk slacks
שמלה - 50 ש"ח
תיק - 30 ש"ח ממכירת יד שניה חד פעמית שמצאתי בכפר סבא

סה"כ: 330 ש"ח

2 תגובות: