חפש בבלוג זה

Translate

27.7.2014

8 דרכים ללבוש שמלה פסים


אני אוהבת פסים. בכל צבע, כמעט, פסים משמחים אותי. ולכן שמלת פסים היא דיירת טבעית בארון שלי. את השמלה המדוברת קניתי ב-ebay ב-6.26$ (שמלות דומות תוכלו למצוא כאן), בארץ אני S והזמנתי מידה L. ברשומה זו אראה לכן 8 דרכים ללבוש אותה, כמובן שיש עוד אינסוף!
מפאת אורך הרשומה לא אציין הפעם מחירים, ואשתדל להמעיט במילים...


הצגה

ההצגה חייבת להמשך, גם אם קר. לכן יש לדאוג לשאל...

טבעת תוצרת עצמית

משרד

גם במשרד תמיד קר מדי לכן ז'קט וגרביון הם ציוד חובה!
תיק גדול שמכיל חצי בית לפחות!


מסעדה בערב

שידרוג מיידי עם נגיעות של זהב
את הנעליים קיבלתי יד שניה, בחינם

האביזרים של אילי גורן עושים את העבודה

קפה עם חברה

אפשר להרגע... את התיק רכשתי ב-eBay, פה.

טבעת תוצרת עצמית

ביקור במוזיאון

אפשר ללבוש את השמלה גם כחולצה. במוזיאון אפשר להיות קצת ארטיסטיים ולהשתולל עם האביזרים. הנעליים נקנו מעלי-אקספרס (נעליים דומות, כאן)

שרשרת תוצרת עצמית וקלאץ' מיריד המעצבים בדיזינגוף סנטר
נעליים א-סימטריות, כמה חמוד

בגינה עם הילדים

כשיוצאים לגינה, צריך להיות פרקטי. נעליים שטוחות וטייץ קצר מתחת לשמלה עושים את העבודה.
את התיק רכשתי ב-eBay (תיקים דומים פה)

שופניג בקניון

הקניון הממוזג קריר וצריך כמובן לחשוב על ההליכה הרבה, מכנס ארוך ונעליים שטוחות ונוחות של walk slacks עושים את העבודה.
התיק המהמם מ-eBay (תיקים דומים תוכלו לרכוש כאן).
ומילה על השרשרת: מדובר ביצירה של שי אהרון, זמן מה פינטזתי על השרשרת המהממת הזו, והיא יפה ממש כמו בתמונות



השרשרת של שי אהרון, פשוט מדהימה

חוף הים

אחרון חביב, חוף הים שאינו דורש דבר מלבד תיק גדול וכפכפים...
לא לשכוח קרם הגנה!
ועוד כמה מילים. את התמונות ברקע אני ציירתי. את הצילומים עשיתי בעזרת אפליקציה שנקראת camme, מומלצת. כל התכשיטים שאני יצרתי הם למכירה וניתן ליצור איתי קשר דרך הדף שלי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה