חפש בבלוג זה

Translate

23.7.2015

מיי ואני

רוב הנשים שסביבי נוהגות ללבוש צבעים נייטרלים: שחור, אפור או חום ולפעמים הן "מעזות" לבוא עם לבן או בז'. נדיר למצוא נשים שלובשות צבעים ונדיר עוד יותר למצוא נשים שלובשות צבעים בצורה שאני לובשת אותן.
לשמחתי אנחנו חיים בתקופה שיש בה רשתות חברתיות, בלוגים ושאר מטעמי מרשתת, מה שמאפשר לכל עוף מוזר וצבעוני כמוני למצוא ולהכיר עופות צבעוניים מוזרים אחרים. ככה קרה שפגשתי את מיי, בחורה צבעונית ומהממת כלבבי. מיי לא מפחדת לשלב צבעים, מרקמים וטקסטורות. היא מתלבשת בדיוק לטעמי, ומשמחת את עיני וליבי.
לכן התרגשתי כשמיי ואני החלטנו לשתף פעולה בצילומים משותפים, מתוך הרצון להראות לקוראות שלנו שהגודל לא קובע :). שאפשר להיות יפה בכל מידה, ושמה שחשוב באמת זה שהגזרות והסטיילינג יתאימו למבנה הגוף.

את הצילומים המרהיבים שלפניכם צילם אורי העליון.
נקודות כי אנחנו מכורות
דובדבנים, כי איך אפשר בלי?
שחור ולבן, כי זה קל ואלגנטי
ורוד וצהוב כי זה עושה לי שמח
פסים כי אנחנו לא שמות פס
את רוב הבגדים שבתמונות כבר ראיתן כאן ואם בא לכן להזכר איפה רכשתי וכמה עלה אתן מוזמנות להסתכל בתקציר הויזואלי של כל הפוסטים שלי.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה