חפש בבלוג זה

Translate

1.7.2015

אופנה להמונים

לאחרונה כתבתי על שתי מעצבות תכשיטים מוכשרות (כאן, וכאן), שאת יצירותיהן אני מאד אוהבת, אך כדי לרכוש אותן צריך להוציא סכום לא מבוטל. שלא תבינו אותי לא נכון, אני לגמרי מבינה את התמחור ואף מפרגנת בקניה, כי בתור בעלת עסק אני יודעת כמה קשה להתפרנס פה בארץ מאומנות. היצירות שלהן באמת מהממות ואני אפרגן לעצמי גם בעתיק מפרי יצירתן. 
עם זאת, הפילוסופיה שלי אומרת שלא צריך להיות עשיר כדי להיות אופנתי (כוכבית הסתייגות בהמשך). ולכן ממש שמחתי לגלות שניתן להשיג את אותו הוייב במחיר מצחיק. למעשה, אם חשקה נפשכן בתכשיטי פלסטיק מוגזמים וגדולים, עם חוש הומור ואמירה (נשמע כמו דייט), אז התגלית הבאה תשמח אתכן במיוחד. מדובר בחנות תכשיטים וירטואלית באלי אקספרס. המחירים מצחיקים והמגוון גדול ומשעשע. כשגיליתי את החנות מיהרתי ורכשתי 5 שרשרות חדשות ומחירם ביחד היה הרבה מתחת למחיר הישראלי של שרשרת יחידה... השרשראות הגיעו כעבור 3 שבועות והעיר ראש העין צהלה ושמחה.
מעט מההיצע שיש בחנות הוירטואלית

כוכבית הסתייגות: הצטערתי לגלות שנשים שאינן לובשות את טווח המידות 36-42 מתקשות למצוא בארץ בגדים, וכשהן כבר מוצאות משהו זה בדרך כלל יקר משמעותית מטווח המחירים שאני נוהגת להוציא על בגדים.  כך שאולי הפילוסופיה שלי צריכה לעבור חישוב מסלול מחדש.

ועכשיו ללוק ההורס שבניתי סביב אחת מהשרשראות החדשות 


והנה הפרטים:
שמלה - 41 ש"ח, BOOM (וייצמן 105 כפ"ס) 
נעליים - 130 ש"ח, Scoop
שרשרת - 6.50$, מכאן
קלאצ' - יד שניה, חינם
טבעת - תוצרת בית

סה"כ: כ-190 ש"ח

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה