חפש בבלוג זה

Translate

13.7.2014

(קצת אסקפיזם בימי מלחמה) --- מדד המעוף 2 - עדיין באויר!

התלבטתי אם לפרסם כרגע רשומות כל כך מנותקות מהמציאות שלנו בימים אלו, אבל לבסוף החלטתי שקצת אסקפיזם יכול לעשות נחת. לי באופן אישי כבר קצת קשה לראות חדשות כל היום, ובלוגי אופנה בהחלט משקיטים קצת את הדעת. אני מאחלת לכולנו ימים שקטים ורגועים.

בהמשך לרשומה הקודמת, עכשיו אני אשויץ בשמלה השניה אותה עיצבתי באתר artsCow.
על שולחן השרטוט זה נראה ככה:
הקשקוש הלבן מציין: Designed by Liron Shebs
וככה זה נראה עלי:


ומאחור:
הבן שלי (4.5) הסתכל ואמר: "יואו, כמה נשיקות יש לך!"
ואם תרצו אחת כזו לעצמכן אפשר לרכוש כאן (ושוב אציין, שלמיטב ידיעתי אני לא מקבלת אחוזים , אלא רק סיפוק אדיר. ואם מישהי מזמינה, נא לשלוח לי תמונה...)

והנה הפרטים:
שמלה - 35$, artsCow
נעליים - 40 ש"ח, Renuar
שרשרת - 10 ש"ח, סגול

סה"כ: כ-170 ש"ח

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה